Tip: Aardbeien met kokos

Nederlanders lopen graag vooruit op de lente. En terecht, want de eerste voorzichtige zonnestralen smaken naar zomer. Als stokstaartjes zitten we op de terrassen die het meeste zon vangen en draaien met de zon mee. Omdat het buiten de zon nog verrekte koud is. Voor rokjes met blote benen ook te koud, meneren, dat komt heus nog.
Ik loop graag vooruit op eten dat naar zomer smaakt en daarom een kleine aardbeiensuggestie:   

Meng een beetje geraspte kokos door de suiker die je over de aardbeien strooit. Misschien niet persé nodig, wel extra lekker. Sommige mensen vinden dat je over zoete aardbeien geen suiker hoeft te strooien. Dat vind ik niet, want het komt de smaak van de aardbeien nog meer ten goede. De suiker werkt als een smaakversterker. 
  
Deze zomer koop je die aardbeien trouwens van de Aardbeienmeisjes. Die verkopen hele lekkere, sappige en biologische aardbeien met instant vrolijkheid, overal waar het zonnig en gezellig is!





Reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, goede tip! Ik vroeg me al af wat ik in hemelsnaam met die oh zo grote zak kokos moest doen die in m'n keukenkastje staat. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts