Terug

Hee hallo! Ik ben er weer. Het is zo'n 6 (!) jaar later en ik had ineens zin om weer recepten te delen. Mijn eigen kookboek, dat ik in 2005 begon, is bijna vol. Daar ben ik wel in blijven schrijven. Deze blog is ooit begonnen omdat vrienden me vaak vroegen naar mijn recepten. In plaats van het recept uit te typen en door te mailen vond ik het leuker om het online te zetten. Maar tegenwoordig maak ik dan gewoon een foto van het recept en app dat door, waardoor het bloggen niet meer nodig was en ik het vergat.
Op een avond kwam ik weer hier terecht, op zoek naar een oud recept. Ik begon te lezen en stopte niet tot ik alle posts uit had en herinnerde me hoe leuk het eigenlijk is om ook online een kookboek op te bouwen. Dus ga ik nieuwe recepten posten. Ik dacht zelf dat blog's dood waren, maar dat maakt niet uit. Ik zie het wel wie er zin heeft om mee te lezen.

Reacties

Populaire posts