Whole30 dag 2

Geen centje pijn


Vandaag had ik vrij en dus alle tijd om me te verdiepen in lekkere recepten en boodschappen doen. Ik heb een enorme bak moeten kopen bij mijn Zweedse buurman om al mijn groente en fruit in kwijt te kunnen en mijn gft-bak zit bijna vol. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel groenvoer in huis gehad met de intentie het ook allemaal zelf op te eten.
Het ging supergoed vandaag. Geen behoefte aan suiker tot nog toe en geen hoofdpijn of andere gekke dingen. Ben heel benieuwd wanneer en of dat gaat komen.

Tussen de middag at ik Tomaten-paprikasalsa met gehaktballetjes van gisteren. Ik had nog nooit eerder salsa gemaakt, maar ik had een goed recept te pakken, heel lekker!
Bloemkool'rijst'

Als diner heb ik Kambing Korma gemaakt, een Maleisische lamscurry. Die eet ik normaal gesproken altijd met rijst. Maar nu met bloemkoolrijst. Dat is dus gemalen bloemkool, even kort geroosterd in een wok. Heel goed te doen, het smaakt namelijk niet overheersend, net als rijst, zodat de curry nog steeds tot zijn recht kan komen.


~~//~~

Reacties

Populaire posts