Whole30 dag 8: Challenge Day

Chocolade-paprikachips-oreos-brownies-zure matten-frietjes-BROODversBROOD-melk-zeezoutboteropeenstokbrood-cappucinometsuiker-BIERspeciaalbieropeenterras-Iceteaopeenterras-metkaastengels-twix-chocomel-aardbeienmetsuiker-cappucinometsuikeropeenterras-PIZZAaaaaaaaaaaaaa


Vandaag is Challenge Day. Ik zie overal dingen die ik wil eten maar ik niet mag. Vermoeiend is het om de hele tijd met eten bezig te zijn zeg. Ik heb inmiddels bijna met iedereen die ik vandaag sprak het over eten gehad. Sorry mensen, sorry. Mijn collega zegt dat ik er gewoon niet aan moet denken. Dat is eigenlijk wel zo. Lastig wel.

Ik ben ook aan het werk en het is rustig. Dat helpt ook niet mee. Ondanks de emmers vol proviand die ik mee had. Elke keer als ik denk aan iets wat ik heel graag wil eten ga ik maar iets eten wat mag. Maar het helpt toch niet echt. Het zorgt er alleen voor dat ik geen honger heb, maar wat doe je aan lekkere trek...Goed, het is vast een fase. Cola.


~~//~~
 
 


Reacties

Populaire posts